אינטראקציות ושיח בסביבת למידה חדשנית

אורנה הייזמן, דורית טובין

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר בוחן את אחת השאלות המרכזיות בסביבת ההוראה החדשנית המבוססות על הסביבה הדיגיטלית: האם ההוראה משלבת את הטכנולוגיה המתקדמת בדפוסי ההוראה המסורתיים? או האם היא מתמודדת עם האתגר של פיתוח דרכי הוראה המנצלות את האפשרויות החדשות לקידום היחיד? מתברר שהתשובה אינה חד-ממדית. בסביבות הלמידה החדשניות מתפתחות אינטראקציות מגוונות, וההבחנה הדיכוטומית שוב אינה ישימה.
Original languageHebrew
Pages (from-to)44-77
Number of pages34
Journalדפים
Volume64
StatePublished - 2017

Cite this