אמון וערעור בקהילות מקצועיות

דנה ודר-וייס, עידו גדעון

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בתגובה למאמר " ניתוח רב שכבתי של הקשר בין השפעת קהילות מקצועיות לומדות, אמון בקרב עמיתים ומסוגלות קולקטיבית ובין מחויבות מורים כלפי תלמידיהם" בעמ' 75-87, מאירים המחברים את המתח בין אמון בקהילה מקצועית לומדת ובין אי-ודאות פדגוגית שיכולה לזמן למידה. המחברים מדגימים קשיים העולים סביב מתח זה באמצעות ממצאי מחקרים של קבוצת המחקר שלהם במעבדה לחקר הפדגוגיה באוניברסיטת בן-גוריון. מטרת התגובה לבחון את הקשר המורכב בין למידה מקצועית, אמון ותפיסת מסוגלות בקהילות מקצועיות לומדות.
Original languageHebrew
Title of host publicationקהילות מקצועיות לומדות של מורים למדעים ולמתמטיקה (קובץ בעריכת ליאת יוספסברג בן-יהושע)
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת, מרכז מידע בין-מכללתי
Pages89-97
Number of pages9
StatePublished - 2021

IHP Publication

  • ihp
  • Communities
  • Education -- Israel -- Administration
  • Employees
  • Interpersonal relations
  • Learning
  • Professional learning communities
  • Self-efficacy
  • Teachers
  • Teachers -- In-service training
  • Teaching
  • Team learning approach in education
  • Trust
  • Uncertainty
  • אי-ודאות
  • אמון (פסיכולוגיה)
  • הוראה
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • יחסים בין אישיים אצל עובדים
  • למידה
  • למידה בקבוצות
  • מורים
  • מסוגלות עצמית
  • מערכת החינוך
  • קהילה
  • קהילות למידה מקצועית

Cite this