אתגרים בתהליך הלמידה של קהילת מעשה מתוקשבת רב-תרבותית

ליאור סולומוביץ', גלעד רביד, אבינועם מאיר, נעה אבני

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

עבודה זו מציגה תהליכי למידה של "קהילת מעשה מתוקשבת" של מורים ממגוון תרבויות, הדנים יחד בנושאים הקשורים לאדם ולסביבת מגוריו. תהליך הלמידה בתוך קהילת מעשה מתוקשבת רב תרבותית רצוף אתגרים ונבדל מקהילות מעשה אחרות הנפגשות פנים מול פנים בכך שאופיו של השיח ורמת השתוף שונה ומכאן ייחודו.
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
Publisherמכללת לוינסקי לחינוך
Pages236-240
Number of pages5
StatePublished - 2014

IHP Publication

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Multiculturalism
  • Teachers
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • מורים
  • קהילות וירטואליות
  • רב-תרבותיות

Cite this