TY - JOUR
T1 - אתר אינטרנט בית-ספרי כחלון ראווה ומרחב למידה - ניתוח מההיבט המוסדי
AU - קליין, שרית
AU - טובין, דורית
PY - 2010
Y1 - 2010
N2 - בשנים האחרונות אנו עדים לתהליך מואץ של בניית אתרי אינטרנט בית-ספריים, המשמשים את בתי הספר למגוון מטרות, תוך שהם משפיעים ומושפעים מיחסי בתי הספר וסביבתו. מטרת המחקר הנוכחי היא לבחון את הקשר בין מרכיביהם של אתרי האינטרנט הבית-ספריים לבין סביבות בתי הספר, בהתייחס לזרם (ממלכתי וממלכתי-דתי) ולשלב (יסודי ועל יסודי). בהתבסס על התיאוריה המוסדית, נבדקו באתרים קיומם והיקפם של מרכיבי ליבה המעצבים את האתר כמרחב למידה, ומרכיבים סמליים - המעצבים את האתר כחלון ראווה והקשר של מרכיבים אלו עם סביבות בית הספר. (מתוך המאמר)
AB - בשנים האחרונות אנו עדים לתהליך מואץ של בניית אתרי אינטרנט בית-ספריים, המשמשים את בתי הספר למגוון מטרות, תוך שהם משפיעים ומושפעים מיחסי בתי הספר וסביבתו. מטרת המחקר הנוכחי היא לבחון את הקשר בין מרכיביהם של אתרי האינטרנט הבית-ספריים לבין סביבות בתי הספר, בהתייחס לזרם (ממלכתי וממלכתי-דתי) ולשלב (יסודי ועל יסודי). בהתבסס על התיאוריה המוסדית, נבדקו באתרים קיומם והיקפם של מרכיבי ליבה המעצבים את האתר כמרחב למידה, ומרכיבים סמליים - המעצבים את האתר כחלון ראווה והקשר של מרכיבים אלו עם סביבות בית הספר. (מתוך המאמר)
UR - https://uli.nli.org.il/discovery/search?vid=972NNL_ULI_C:MAIN&query=lds05,contains,000937898
M3 - מאמר
SN - 0334-4770
VL - 31
SP - 9
EP - 30
JO - עיונים במינהל ובארגון החינוך
JF - עיונים במינהל ובארגון החינוך
ER -