"בואי נסכים שלא להסכים": מחלוקות פדגוגיות בין מורות בישראל- שכיחות, מאפיינים והשלכות

Translated title of the contribution: "Let's agree to disagree": Israeli teachers' pedagogical disagreements- frequency and characteristics

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת המחקר המתואר הייתה לבחון את השכיחות ואת המאפיינים של מחלוקות בין מורות בישראל, וזאת על מנת ללמוד על יכולתן של מחלוקות אלו לאפשר למידה שיתופית של מורות.
Translated title of the contribution"Let's agree to disagree": Israeli teachers' pedagogical disagreements- frequency and characteristics
Original languageHebrew
Pages (from-to)83-105
Number of pages23
Journalדפים
Volume76
StatePublished - 2022

Fingerprint

Dive into the research topics of '"Let's agree to disagree": Israeli teachers' pedagogical disagreements- frequency and characteristics: מחלוקות פדגוגיות בין מורות בישראל- שכיחות, מאפיינים והשלכות'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this