גישה רפלקסיבית לחינוך אדריכלי: סטודנטיות מתמודדות עם זהותן המקצועית והלאומית בסביבה עירונית קונפליקטואלית

רחל קלוש, טל שמור

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

הפרק בוחן תחום מקצועי שכמעט שלא נחקר - אדריכלות כפרקטיקה מעורבת, וכן את הפוטנציאל של הכשרה מקצועית מחויבת בערים שיש בהן מאבק אתנו-לאומי. הפרק נכתב מנקודת מבט חברתית ביקורתית ומציע גישה רפלקסיבית המאפשרת לסטודנטים לאדריכלות להבין את זהויותיהם הרב-ממדיות ולחשוב מחדש באמצעותן על סדר היום המקצועי שלהם.
Original languageHebrew
Title of host publicationגשרים של ידע (קובץ בעריכת דפנה גולן, יונה רוזנפלד, צביקה אור)
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages70-92
Number of pages23
ISBN (Print)9789655301366
StatePublished - 2017
Externally publishedYes

Cite this