גן החיות וחווית הלמידה: מאפייני התצוגות ובעלי החיים ותרומתם לחוויה החינוכית

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

גני חיות הם מוסדות המספקים בילוי ובידור לשעות הפנאי, וכן חינוך שעיקרו חינוך לשמירת טבע. בעצם היותם סביבת למידה בלתי פורמאלית מעוצבת, יש לגני החיות את הפוטנציאל לקדם ולעודד למידה קוגניטיבית, התמודדות אפקטיבית-רגשית, ורכישת ערכים. במחקר הנוכחי בדקנו כיצד ממומש פוטנציאל זה וכיצד הוא בא לידי ביטוי בגן החיות התנ"כי בירושלים. במסגרת המחקר שאלנו באיזה אופן, ובאיזה מידה, גן החיות מעודד ומסייע בהעלאת המודעות והלמידה בנושאים הקשורים לשמירת הטבע. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)22-33
Number of pages12
Journalעלון דע-גן
Volume6
StatePublished - 2013

IHP Publication

  • ihp
  • Compensatory education
  • Gan-ha-ḥayot ha-Tanakhi (Jerusalem)
  • Learning
  • Nature conservation
  • Zoos
  • גן החיות התנ"כי, ירושלים
  • גן זואולוגי
  • הגנת הטבע
  • חינוך משלים
  • למידה

Cite this