Abstract
גני חיות הם מוסדות המספקים בילוי ובידור לשעות הפנאי, וכן חינוך שעיקרו חינוך לשמירת טבע. בעצם היותם סביבת למידה בלתי פורמאלית מעוצבת, יש לגני החיות את הפוטנציאל לקדם ולעודד למידה קוגניטיבית, התמודדות אפקטיבית-רגשית, ורכישת ערכים. במחקר הנוכחי בדקנו כיצד ממומש פוטנציאל זה וכיצד הוא בא לידי ביטוי בגן החיות התנ"כי בירושלים. במסגרת המחקר שאלנו באיזה אופן, ובאיזה מידה, גן החיות מעודד ומסייע בהעלאת המודעות והלמידה בנושאים הקשורים לשמירת הטבע. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 22-33 |
Number of pages | 12 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 6 |
State | Published - 2013 |