"דיו כתובה על נייר מחוק": זהות מקצועית בזמן משבר הקורונה

אינה סמירנוב, מירב אסף, דלית דולב, חיים דיהי, אריאל רם פסטרנק, יהודית סלפטי

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

בלב משבר הקורונה הזמינה נשיאת מכללת קיי פרופסור לאה קוזמינסקי את באי המכללה ל"זירת הזדמנויות": מרחב של סיעור מוחות לגבי האתגרים וההזדמנויות העולים מן המשבר. במסגרת זו, קבוצת העניין "למידה והוראה מיטבית", בהובלתה של ד"ר אינה סמירנוב-אוקנין, בחרה להתמקד בשינויים העוברים על זהותו של איש החינוך. היא עשתה זאת דרך שיתוף בסיפורים אישיים ושיח מברר שהוביל לתובנות אופרטיביות ללמידה מיטבית. מאמר שיתופי זה מציג את סיפוריהם של חברי הקבוצה, את הלמידה שנערכה בעקבותיהם ואת התובנות שעלו מהם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)8-14
Number of pages7
Journalקולות: כתב עת לענייני חינוך וחברה
Volume21
StatePublished - 2021

IHP Publication

  • ihp
  • COVID-19 (Disease)
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Lecturers
  • Teachers -- Training of
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • הכשרת מורים
  • זהות מקצועית
  • מרצים
  • סטודנטים
  • קורונה (מחלה)

Cite this