הוראת פסיכולוגיה של גיל ההתבגרות על בסיס אפיסטמולוגיה מורחבת בקבוצה משותפת לבעלי ניסיון וידע חיים וסטודנטים צעירים

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

כיצד יוצרים קורס אקדמי שפתוח לכל אדם מבלי להיות פשטניים? האם האוניברסיטה יכולה להיות נגישה מבלי להיות רדודה? כיצד לשבוא את המחסום בין הכיתה והחיים בין הלימוד והחוויה? אלו חלק מהשאלות שהיו בבואי ללמד את גיל ההתבגרות כחלק מהתוכנית להכשרת מדריכים חברתיים-טיפוליים רב-תחומיים. בתכנית זאת למדו סטודנטים שהיה להם ניסיון חיים בעבודת נוער, אך עדיין לא השלימו את לימודיהם כך שיעמדו בדרישות הקבלה הפורמלית של אוניברסיטה. אני משתמשת במילה סטודנטים וכוללת בתוכה הן את הסטודנטים הן את הסטודנטיות, זאת על מנת להקל על הקריאה והכתיבה.
Original languageHebrew
Title of host publicationהתנערות
Subtitle of host publicationעבודה חברתית טיפולית עם נוער מודר במצבי סיכון
Place of Publicationירושלים
Publisherכרמל, תשע"ו 2016
Pages258-269
Number of pages12
ISBN (Print)9789655405774
StatePublished - 2016

Cite this