Abstract
כיצד יוצרים קורס אקדמי שפתוח לכל אדם מבלי להיות פשטניים? האם האוניברסיטה יכולה להיות נגישה מבלי להיות רדודה? כיצד לשבוא את המחסום בין הכיתה והחיים בין הלימוד והחוויה? אלו חלק מהשאלות שהיו בבואי ללמד את גיל ההתבגרות כחלק מהתוכנית להכשרת מדריכים חברתיים-טיפוליים רב-תחומיים. בתכנית זאת למדו סטודנטים שהיה להם ניסיון חיים בעבודת נוער, אך עדיין לא השלימו את לימודיהם כך שיעמדו בדרישות הקבלה הפורמלית של אוניברסיטה. אני משתמשת במילה סטודנטים וכוללת בתוכה הן את הסטודנטים הן את הסטודנטיות, זאת על מנת להקל על הקריאה והכתיבה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | התנערות |
Subtitle of host publication | עבודה חברתית טיפולית עם נוער מודר במצבי סיכון |
Place of Publication | ירושלים |
Publisher | כרמל, תשע"ו 2016 |
Pages | 258-269 |
Number of pages | 12 |
ISBN (Print) | 9789655405774 |
State | Published - 2016 |