TY - JOUR
T1 - "הילד ענננקקק" - על תבניות חשיבה של מאמנים וספורטאים והדרך להצלחה
T2 - [מתוך המדור: פסיכולוגיה של הספורט]
AU - צור, ישי
PY - 2015/10
Y1 - 2015/10
N2 - "כל הכבוד, היום נתת את הכול באימון, תמשיך ככה"; "את צריכה להמשיך לעבוד על הטכניקה של הסרב"; לעומת - "הבקעת כבר 15 שערים מתחילת השנה, אתה גדול!"; "לא נורא, בפעם הבאה תנצחי". סוג המשוב שנותן המאמן לספורטאי שלו הוא סוגיה בעלת חשיבות עליונה. המאמר משווה בין תבנית חשיבה מקובעת לעומת תבנית חשיבה מתפתחת של ספורטאים ומאמנים וכיצד הן משפיעות בדרך להצלחה בספורט, ועל כללי "עשה" ו"אל תעשה" במתן משוב. (מתוך המאמר)
AB - "כל הכבוד, היום נתת את הכול באימון, תמשיך ככה"; "את צריכה להמשיך לעבוד על הטכניקה של הסרב"; לעומת - "הבקעת כבר 15 שערים מתחילת השנה, אתה גדול!"; "לא נורא, בפעם הבאה תנצחי". סוג המשוב שנותן המאמן לספורטאי שלו הוא סוגיה בעלת חשיבות עליונה. המאמר משווה בין תבנית חשיבה מקובעת לעומת תבנית חשיבה מתפתחת של ספורטאים ומאמנים וכיצד הן משפיעות בדרך להצלחה בספורט, ועל כללי "עשה" ו"אל תעשה" במתן משוב. (מתוך המאמר)
UR - https://uli.nli.org.il/discovery/search?vid=972NNL_ULI_C:MAIN&query=lds05,contains,001010884
M3 - מאמר
SN - 0792-268X
VL - 6
SP - 18
EP - 23
JO - ספורט הישגי
JF - ספורט הישגי
ER -