הכרה חמה במורים: לקראת למידה משמעותית של מורים במסגרת רפורמת אקדמיה-כיתה

שירה סופר, איריס טבק

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

'הכרה חמה' (hot cognition) היא גישה רב-ממדית ללמידה ולהבניית ידע, הגורסת כי היבטים קוגניטיביים, רגשיים ומוטיבציוניים פועלים באינטראקציה זה עם זה בתהליכי הלמידה. גישה זו רלוונטית במיוחד בהכשרת מורים, שכן ניתן באמצעותה לעצב את תהליך הכשרתם של המורים באופן מיטבי. רפורמת ‘אקדמיה-כיתה‘ מאפשרת לכל העוסקים במלאכת החינוך - מורים ומורי-מורים - לבחון מחדש סוגיות חשובות הקשורות להיבטים מוטיבציוניים, רגשיים ואישיותיים של פרחי הוראה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)44-48
Number of pages5
Journalביטאון מכון מופת
Volume55
StatePublished - 2015

Cite this