Abstract
'הכרה חמה' (hot cognition) היא גישה רב-ממדית ללמידה ולהבניית ידע, הגורסת כי היבטים קוגניטיביים, רגשיים ומוטיבציוניים פועלים באינטראקציה זה עם זה בתהליכי הלמידה. גישה זו רלוונטית במיוחד בהכשרת מורים, שכן ניתן באמצעותה לעצב את תהליך הכשרתם של המורים באופן מיטבי. רפורמת ‘אקדמיה-כיתה‘ מאפשרת לכל העוסקים במלאכת החינוך - מורים ומורי-מורים - לבחון מחדש סוגיות חשובות הקשורות להיבטים מוטיבציוניים, רגשיים ואישיותיים של פרחי הוראה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 44-48 |
Number of pages | 5 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 55 |
State | Published - 2015 |