Abstract
מטרה: מחקר הערכה של סמינר בן שלושה ימים בנושא תודעת השואה, המתקיים בבית לוחמי הגטאות. נבדקים: 229 פרחי הוראה ו-14 מורים מלווים שהשתתפו בסמינר. שיטה וכלי מחקר: הועברו שאלונים וראיונות לבדיקת שביעות רצון מן ההשתתפות בסמינר ובקיאות בנושאי שואה ותקומה ובנושאי אנטישמיות. מן הממצאים: תוכנית סמינר לוחמי הגטאות איננה עונה על הקריטריונים הנדרשים מתוכנית הוראה לנושא השואה. בתוכנית לוקים או חסרים המסר ההומני-אוניברסלי, האיזון בין הפן הרגשי לאינטלקטואלי, הפרספקטיבה ההיסטורית-מדעית והכלים לעבודה חינוכית בנושא השואה. מוצגים רעיונות לפיתוח תוכנית חלופית בנושא תודעת השואה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 7-26 |
Number of pages | 20 |
Journal | דפים |
Volume | 23 |
State | Published - 1996 |