העצמת קולם של מורים מתחילים באמצעות מודל החממה של קהיליית פרוטיץ': חקר מקרה מנקודת מבט תרבותית

Translated title of the contribution: Empowering the voices of beginning teachers using the ProTeach model: A case study from a cultural perspective

חיה קפלן, בשמת בר-נדב, איימן אלהוזייל

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מודל החממות הוא מודל התערבות שנועד לתמוך במתמחים בהוראה ובמורים חדשים ולסייע בקליטתם. יישומו של מודל זה בישראל החל בשנים האחרונות, ואחד מדגמי החממות פותח בפרויקט "פרוטיץ'"- פרויקט בינלאומי שנערך כחלק מהתוכנית "ארסמוס פלוס" של האיחוד האירופי . (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionEmpowering the voices of beginning teachers using the ProTeach model: A case study from a cultural perspective
Original languageHebrew
Pages (from-to)199-227
Number of pages29
Journalדפים
Volume76
StatePublished - 2022

Cite this