Abstract
מטרת פרק זה היא להציג בקצרה את השימוש בהקבצות במערכת החינוך
הישראלית ולבחון באמצעות נתונים עדכניים את חלקן בשימור אי־השוויון
החברתי בהישגים הלימודיים. בסוף הפרק ייערך דיון בהשלכות של ממצאי
המחקר למדיניות החינוך בחטיבות הביניים ועל הצורך בקידומן של חלופות
פדגוגיות שהוכחו מחקרית.
הישראלית ולבחון באמצעות נתונים עדכניים את חלקן בשימור אי־השוויון
החברתי בהישגים הלימודיים. בסוף הפרק ייערך דיון בהשלכות של ממצאי
המחקר למדיניות החינוך בחטיבות הביניים ועל הצורך בקידומן של חלופות
פדגוגיות שהוכחו מחקרית.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | להציל את חטיבת הביניים |
Subtitle of host publication | הצעות למסגרת חינוכית תואמת גיל ההתבגרות |
Editors | יורם הרפז, אלי הורוביץ |
Place of Publication | ירושלים |
Publisher | הוצאת כנרת-זמורה-דביר |
Pages | 383-403 |
ISBN (Print) | 9789655746150 |
State | Published - Jul 2023 |