הקמת מסלול סביבתי בבית ספר - הלכה ומעשה בחדשנות חינוכית

נעה רגב-אפק, דורית טובין

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

חדשנות חנוכית טומנת בחובה תקוות רבות לשפור החנוך ולפתרון מצוקות קיימות. אולם במקרים רבים בחינתה של החדשנות מגלה כי קיים פער בין ההלכה למעשה. בהתבסס על התיאוריה המוסדית, הטוענת שפער זה נובע מהיחסים שבין הארגון לסביבתו, התמקד המחקר הנוכחי בבחינת המענים השונים שהציע בית ספר לציפיות הסביבה מחדשנות חנוכית. השאלה נבחנה באמצעות חקר מקרה של הקמת מסלול סביבתי ייחודי בבית ספר קיים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)101-124
Number of pages24
Journalעיונים במינהל ובארגון החינוך
Volume30
StatePublished - 2008

IHP Publication

  • ihp
  • Alternative schools
  • Educational change
  • Environmental education
  • Learning
  • Organizational change
  • Schools
  • Teaching -- Methods
  • Technological innovations
  • בתי ספר
  • בתי ספר ייחודיים
  • חדשנות
  • חינוך סביבתי
  • למידה
  • שיטות הוראה
  • שינוי ארגוני
  • שינוי חינוכי

Cite this