Abstract
מטרת המאמר לחבר את תחום האפיסטמולוגיה להשלכותיה המעשיות בחנוך בתחום ההערכה ובקבלת ההחלטות של המנהל בבית הספר. חבור זה מאפשר הן התבוננות בגורמים המשפיעים על תפישות ועל יישום הערכה, הן במנהיגותו של המנהל, מכיוונים תיאורטיים שאינם נפוצים בחקר המנהל החנוכי בארץ ובעולם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 259-287 |
Journal | עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך |
Volume | 9-10 |
State | Published - 2014 |
Keywords
- תיאוריית הידע
- מדידה והערכה בחינוך
- מנהלי בתי ספר
- School principals
- Educational tests and measurements
- Knowledge, Theory of