הקשר בין תפישות אפיסטמולוגיות של מנהלי בתי ספר יסודיים לבין תפישתם את ההערכה ואת יישומה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת המאמר לחבר את תחום האפיסטמולוגיה להשלכותיה המעשיות בחנוך בתחום ההערכה ובקבלת ההחלטות של המנהל בבית הספר. חבור זה מאפשר הן התבוננות בגורמים המשפיעים על תפישות ועל יישום הערכה, הן במנהיגותו של המנהל, מכיוונים תיאורטיים שאינם נפוצים בחקר המנהל החנוכי בארץ ובעולם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)259-287
Journalעיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך
Volume9-10
StatePublished - 2014

Keywords

  • תיאוריית הידע
  • מדידה והערכה בחינוך
  • מנהלי בתי ספר
  • School principals
  • Educational tests and measurements
  • Knowledge, Theory of

Cite this