זאבים וכבשים, שועלים וארנבות: יחסי טורף-נטרף כדוגמה למידול באמצעות סביבות למידה ממוחשבות: יחסי טורף-נטרף כדוגמה למידול באמצעות סביבות למידה ממוחשבות

רם תמיר

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

בשיעורי מדעים בכלל ובביולוגיה בפרט, אנחנו “מספרים את הסיפור המדעי”. הסיפור יכול להיות מערכת ההובלה, פוטוסינתזה ונשימה תאית, תורשה או סימביוזה – בין אם אנחנו מספרים אותו במילים, בתרשים, בגרף או במפת מושגים - בכל המקרים הללו אנחנו משתמשים במודל. לא תמיד אנחנו חושבים על הסיפורים האלה כעל מודלים, או מציגים אותם ככאלה (ואולי כמעט ולא?), אבל זה מה שהם – מודלים. והם נושאים איתם את כל הסייגים, המגבלות, הפוטנציאל והיחס למציאוּת כמו כל מודל אחר. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)17-21
Number of pages5
Journalשמורת טבע
Volume202
StatePublished - 2023

Cite this