חדשנות בהוראה: חקר מקרה של דפוסי אימוץ ושילוב משחק דיגיטלי בהוראה בקרב מורים

אורית אבידב-אונגר, מירב חיאק

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המחברות בחנו במחקרן את הדיפוזיה של חדשנות בקרב מורים המשלבים משחק דיגיטלי בהוראתם. על בסיס ממצאי מחקרן הן מציעות טיפולוגיה של ארבעה טיפוסי מורים בהקשר של אימוץ טכנולוגיה: "החדשנים ופורצי הדרך", "המשלבים", "המתאמצים", ו"המתקשים". (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך כמערכת מורכבת (קובץ בעריכת ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי)
Place of Publicationחיפה
Publisherפרדס
Pages569-592
Number of pages24
ISBN (Print)9781618387523
StatePublished - 2021
Externally publishedYes

Cite this