TY - CHAP
T1 - חדשנות בהוראה: חקר מקרה של דפוסי אימוץ ושילוב משחק דיגיטלי בהוראה בקרב מורים
AU - אבידב-אונגר, אורית
AU - חיאק, מירב
N1 - שער רביעי: טכנולוגיות למידה: הדור הבא נספח 1: כלי המחקר, עמ' 591-592
PY - 2021
Y1 - 2021
N2 - המחברות בחנו במחקרן את הדיפוזיה של חדשנות בקרב מורים המשלבים משחק דיגיטלי בהוראתם. על בסיס ממצאי מחקרן הן מציעות טיפולוגיה של ארבעה טיפוסי מורים בהקשר של אימוץ טכנולוגיה: "החדשנים ופורצי הדרך", "המשלבים", "המתאמצים", ו"המתקשים". (מתוך המאמר)
AB - המחברות בחנו במחקרן את הדיפוזיה של חדשנות בקרב מורים המשלבים משחק דיגיטלי בהוראתם. על בסיס ממצאי מחקרן הן מציעות טיפולוגיה של ארבעה טיפוסי מורים בהקשר של אימוץ טכנולוגיה: "החדשנים ופורצי הדרך", "המשלבים", "המתאמצים", ו"המתקשים". (מתוך המאמר)
UR - http://primo.nli.org.il/primo-explore/search?query=isbn,exact,9781618387523,AND&tab=default_tab&search_scope=ULI&sortby=rank&vid=ULI&lang=iw_IL&mode=advanced&offset=0&fromRedirectFilter=true
M3 - פרק
SN - 9781618387523
SP - 569
EP - 592
BT - חינוך כמערכת מורכבת (קובץ בעריכת ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי)
PB - פרדס
CY - חיפה
ER -