חוויות חיים התורמות להתפתחות תחושת קוהרנטיות

איילת בנטל-ישראלי, שפרה שגיא

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת המחקר המוצג במאמר היתה לבדוק גורמים התורמים לעצוב תחושת קוהרנטיות בשלבים שונים במעגל החיים: ילדות, התבגרות, בגרות מוקדמת ובגרות מאוחרת. בד בבבד התייחסו החוקרים גם למרחבי החיים השונים בהם פעלו הנבדקים: משפחה, עבודה, חברה וקהילה, לחוויות הקרבה הרגשית למשתנים סוציו-דמוגרפיים והקשר היסטורי.
Original languageHebrew
Pages (from-to)215-241
Number of pages27
Journalעיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך
Volume1-2
StatePublished - 2010

Cite this