Abstract
תוכנית הלימודים באזרחות לחטיבה העליונה, עומדת בשש השנים האחרונות במרכזו של ויכוח פוליטי ציבורי ער, המעלה את השאלה מהו החינוך האזרחי הראוי ומהן מטרותיו. העורך קיבל עליו את המשימה להפגיש בין שאלות תיאורטיות העוסקות במושג האזרחות ובחינוך האזרחי לבין שאלות תיאורטיות העוסק במושג האזרחות ובחינוך האזרחי לבין שאלות העומדות במרכזו של סדר היום החברתי-פוליטי.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 409-413 |
Number of pages | 5 |
Journal | מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות |
Volume | 50 |
Issue number | 3 |
State | Published - 2016 |