חינוך אזרחי בישראל: [מאמר ביקורת]

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

תוכנית הלימודים באזרחות לחטיבה העליונה, עומדת בשש השנים האחרונות במרכזו של ויכוח פוליטי ציבורי ער, המעלה את השאלה מהו החינוך האזרחי הראוי ומהן מטרותיו. העורך קיבל עליו את המשימה להפגיש בין שאלות תיאורטיות העוסקות במושג האזרחות ובחינוך האזרחי לבין שאלות תיאורטיות העוסק במושג האזרחות ובחינוך האזרחי לבין שאלות העומדות במרכזו של סדר היום החברתי-פוליטי.
Original languageHebrew
Pages (from-to)409-413
Number of pages5
Journalמגמות: רבעון למדעי ההתנהגות
Volume50
Issue number3
StatePublished - 2016

Cite this