טפטוף תרבותי עדין: השתקפות של תפיסות רב-תרבותיות בעיצוב מרחב הלמידה בגן דו-לשוני

זהר סיטנר, אסף משולם

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

במאמר בחנו המחברים את השתקפותן של תפיסות רב-תרבותיות בעיצוב מרחב הלמידה בגן דו-לשוני, היינו את התרבות החזותית והחומרית אשר נבחרה לייצג את התוכן הנלמד בגן דו-לשוני ערבי-עברי.
Original languageHebrew
Title of host publicationמרחבים משותפים במערכת החינוך ובאקדמיה
Editorsאילנה פאול-בנימין, רוני ריינגולד
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages21-39
Number of pages19
ISBN (Print)9789655301892
StatePublished - 2020

IHP Publication

  • ihp
  • Early childhood education
  • Education, Bilingual
  • Kindergarten
  • Learning
  • Multicultural education
  • Preschool children
  • ביקורת החינוך
  • גן ילדים
  • דימוי חזותי
  • חינוך בגיל הרך
  • חינוך דו-לשוני
  • חינוך לרב-תרבותיות
  • ילדים בגיל הרך
  • סביבה לימודית

RAMBI Publication

  • rambi
  • Education, Preschool -- Israel
  • Jewish-Arab relations -- Israel
  • Multicultural education -- Israel
  • Multiculturalism -- Israel -- Study and teaching

Cite this