Abstract
המאמר מתמקד בתיאוריו יוצאי הדופן של גוארצ'ינו בבואו לתאר את סצנת שובו של הבן האובד מהמשל המפורסם של ישו בברית החדשה. הצייר מבולוניה שינה את האיקונוגרפיה המסורתית על מנת להדגיש את הבן הנאמן, ליצור איזון בין שני הבנים ולהעביר מסר דתי-פוליטי בעידן של הרפורמציה הקתולית. (תקציר מתוך המאמר) המאמר פורסם גם בגרסה מודפסת בכתב העת פרוטוקולאז' בגליון שנת 2010.
Original language | Hebrew |
---|---|
Number of pages | 9 |
Journal | פרוטוקולים: היסטוריה ותיאוריה |
Volume | 10 |
State | Published - Oct 2008 |