כרוניקה של מוות ורצף חיים - דיון בסרט "חמש מצלמות שבורות" של עימאד בורנאט וגיא דוידי

יעל בן צבי מורד

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

"חמש מצלמות שבורות" הוא במידה רבה סיפורו של הקולנוע הפלסטיני ושל העם הפלסטיני בכלל. הסרט מתחיל בלידתו של ג'יבריל, בנו הרביעי של הבמאי, עת קיבל את מצלמתו הראשונה. הבמאי, עימאד בורנאט, מתעד בגוף ראשון את חיי המשפחה ואת המאבק של כפרו בילעין כנגד הפקעת אדמות הכפר לצורך בניית התנחלויות וגדר הפרדה. הסיפור הפרטי מייצג את הלאומי
Original languageHebrew
Pages (from-to)83-87
Number of pages5
Journalקולנוע דרום
StatePublished - 2012

Cite this