Abstract
המאמר מציג ממצאים שהתקבלו ממחקר חלוץ בנושא לימוד מושגי יסוד בתכנות מונחה עצמים (תמ"ע) באמצעות סביבת לימוד ויזואלית אינטראקטיבית תלת-ממדית לתלמידי חטיבת הביניים. המחקר התנהל סביב תוכנית התערבות להקניית מושגים בתכנות מונחה עצמים לתלמידים בחטיבת הביניים. המרכיבים העיקריים בתכנית ההתערבות היו: (1) פיתוח קורס בתמ"ע "תכנות מונחה מטלות בסביבה אינטראקטיבית ויזואלית תלת ממדית", (2) הפעלת הקורס והוראת הנושא לתלמידים בחטיבת הביניים , (3) הערכת הישגי התלמידים בלימוד מושגים בסיסיים בתמ"ע. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Pages (from-to) | 6-16 |
| Number of pages | 11 |
| Journal | הבטים בהוראת מדעי המחשב |
| Volume | ינואר |
| State | Published - 2016 |