למידה חווייתית ולמידת עומק וכיצד יכולים המורים לטפחן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במאמר דן המחבר בנושאים הבאים: האם כל למידה יכולה להיות חוויתית? מתי הלמידה עשויה להפוך למשמעותית וחוויתית, והאם ניתן להשפיע על כך שהיא לא תהפוך רק למצוות אנשים מלומדה? האם המחנך או אדם אחר יכול לסייע ללומד להפוך את הלמידה למעניינת ולמשמעותית?
Original languageHebrew
Pages (from-to)2-6
Journalקולות: כתב עת לענייני חינוך וחברה
Volume10
StatePublished - 2015

Keywords

  • הנעה ללימודים ; חוויה (פסיכולוגיה) ; למידה ; למידה התנסותית-חוויתית ; למידה משמעותית ; מורים ; מורים ותלמידים ; תלמידים

Cite this