Abstract
במאמר דן המחבר בנושאים הבאים: האם כל למידה יכולה להיות חוויתית? מתי הלמידה עשויה להפוך למשמעותית וחוויתית, והאם ניתן להשפיע על כך שהיא לא תהפוך רק למצוות אנשים מלומדה? האם המחנך או אדם אחר יכול לסייע ללומד להפוך את הלמידה למעניינת ולמשמעותית?
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 2-6 |
Journal | קולות: כתב עת לענייני חינוך וחברה |
Volume | 10 |
State | Published - 2015 |
Keywords
- הנעה ללימודים ; חוויה (פסיכולוגיה) ; למידה ; למידה התנסותית-חוויתית ; למידה משמעותית ; מורים ; מורים ותלמידים ; תלמידים