למידה רגשית‑חברתית בגישה הנעתית התפתחותית: כיצד הסביבה החינוכית יכולה לקדם שגשוג ותפקוד מיטבי

נעם יצחקי, אבי עשור

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

סיפוק הצרכים הנפשיים הבסיסיים בקשר ושייכות, במסוגלות ובאוטונומיה, יוצר משאב צמיחה המאפשר התפתחות שכלית, רגשית וחברתית מיטבית.
Original languageHebrew
Title of host publicationחזונות חינוך בשישה צעדים
Subtitle of host publicationהצעות סדורות לחינוך אחר
Editorsיורם הרפז, אמנון כרמון
Place of Publicationתל אביב
Publisherרסלינג
Pages245-269
Number of pages25
StatePublished - 2023

Cite this