מבחן הרפורמות - ציון נכשל?

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הרפורמות התכופות הנגזרות על מערכת החינוך באנגליה הפכו את המורים לטכנאי הוראה המודרכים להפיק מתלמידיהם ציונים גבוהים על חשבון הוראה אמיתית ואינטימית. פרופ' שרון גווירץ, מנהלת במרכז לחקר המדיניות הציבורית בקינגס קולג', לונדון, מציעה לאנשי חינוך בישראל: "התנגדו לכל רפורמה שתהפוך אתכם למצייתים לתכתיבים מגבוה" (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)56-57
Number of pages2
Journalהד החינוך
Volume81
Issue number5
StatePublished - 2007

Cite this