Abstract
לדיונים פדגוגיים בבעיות בהוראה יש פוטנציאל לתרום ללמידה המקצועית של מורות. אולם, מיצוי הפוטנציאל ללמידה מבעיות אינו משימה פשוטה. המחקר המוצג במאמר זה דן בהזדמנות ללמידה של קהילת מורות למתמטיקה סביב קושי שהעלתה מורה. מבחינות מסוימות, הזדמנות זו נוצלה היטב ללמידה שיתופית, אבל מבחינות אחרות לא מוצה כל הפוטנציאל שהיה גלום בה. כדי להבין מה איפשר ללמוד מהבעיה שהמורה שיתפה בה ומה הגביל את הלמידה, ננתח במאמר זה כיצד מסגרה קהילת המורות את הבעיה שהציגה המורה. ניתוח זה מדגים את החשיבות של מסגורים פוריים ואת האתגרים שביצירתם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 31-35 |
Number of pages | 5 |
Journal | השקפה מחקרית |
Volume | 5 |
State | Published - May 2018 |