TY - JOUR
T1 - מיסוד תפקיד חדש בבית-הספר: המקרה של רכז התקשוב
AU - טובין, דורית
AU - דין, ענת
PY - 2007
Y1 - 2007
N2 - המחקר המוצג במאמר בודק את תהליך המיסוד של רכז התקשוב (טכנולוגיה ומחשוב), תפקיד חדש יחסית בבתי הספר. התהליך נבדק באמצעות השוואה בין תרשים מבנה הארגון, כפי שצויר על ידי המורים, ותרשים מבנה הארגון הפורמלי של בית הספר. הממצאים מראים שרוב המורים (72%) ייצגו את רכזת המחשבים בתרשימי המבנה שלהם, אבל רק 31% ייצגו במדויק את מיקומה בהיררכיה. מסקנת המחברים היא שמיסוד תפקידה של רכזת התקשוב הוא סמלי בעיקרון, ומשרת את יחסי בית הספר וסביבתו יותר מאשר את יחסי המורות עם התקשוב (מתוך המאמר).
AB - המחקר המוצג במאמר בודק את תהליך המיסוד של רכז התקשוב (טכנולוגיה ומחשוב), תפקיד חדש יחסית בבתי הספר. התהליך נבדק באמצעות השוואה בין תרשים מבנה הארגון, כפי שצויר על ידי המורים, ותרשים מבנה הארגון הפורמלי של בית הספר. הממצאים מראים שרוב המורים (72%) ייצגו את רכזת המחשבים בתרשימי המבנה שלהם, אבל רק 31% ייצגו במדויק את מיקומה בהיררכיה. מסקנת המחברים היא שמיסוד תפקידה של רכזת התקשוב הוא סמלי בעיקרון, ומשרת את יחסי בית הספר וסביבתו יותר מאשר את יחסי המורות עם התקשוב (מתוך המאמר).
UR - https://uli.nli.org.il/discovery/search?vid=972NNL_ULI_C:MAIN&query=lds05,contains,000937898
M3 - מאמר
SN - 0334-4770
VL - 29
SP - 89
EP - 106
JO - עיונים במינהל ובארגון החינוך
JF - עיונים במינהל ובארגון החינוך
ER -