מעמד הידע באקדמיה הישראלית: ישעיהו לייבוביץ, עמותת "בשער" והאתגר הפוסט-מודרני: ישעיהו לייבוביץ, עמותת "בשער" והאתגר הפוסט-מודרני

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

במאמר דן המחבר במאבק על מעמד הידע באקדמיה, בחיבורו ידון בעמדות השונות בנושא, תוך עיון במקרה הספציפי של פרופסור ישעיהו לייבוביץ - נציג מובהק של אידיאולוגיית המדע השמרנית המקובלת.
Original languageHebrew
Title of host publicationקץ האקדמיה בישראל?
Editorsאילן גור-זאב
Pages252-274
Number of pages23
Volumeקץ האקדמיה בישראל?
StatePublished - 2005

Publication series

Nameעיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך
ISSN (Print)0793-4637

IHP Publication

  • ihp
  • Education, Higher
  • Knowledge and learning
  • Leibowitz, Yeshayahu -- 1903-1994
  • Modernism (Aesthetics)
  • Postmodernism
  • Science
  • Science -- Study and teaching
  • Truth
  • Universities and colleges
  • אמת
  • חינוך גבוה
  • חינוך מדעי
  • ידע
  • ליבוביץ, ישעיהו -- 1903-1994
  • מדע
  • מודרניזם
  • מוסדות להשכלה גבוהה
  • עמותת בשער
  • פוסט-מודרניזם

RAMBI Publication

  • rambi
  • Education, Higher -- Israel
  • בשער (עמותה)
  • ליבוביץ, ישעיהו -- 1903-1994

Cite this