על מגבלה בדירוג רמת הצלחה של קבוצות במערכת החינוך

אור בשר, שלמה יצחקי-עברון, יעל שחק-אלנברג, עדנה שכטמן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

העבודה בדקה את השכיחות של המצב שבו לא ניתן לדרג קבוצות על סמך הממוצע. אפשר למדוד ולדרג קבוצות באופן אובייקטיבי ומדוייק, בשעה שלמעשה הנתונים הבסיסיים אינם מאפשרים למדוד ולדרג בדרך אובייקטיבית. העבודה מציעה דרכים לזיהוי המצבים ושימוש בכלים אלטרנטיביים (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)101-116
Number of pages16
Journalרבעון לכלכלה
Volume53
Issue number4
StatePublished - 2007

Cite this