צעדים ראשונים בדרך לאלגברה: צוות המרכז הארצי למורים למתמטיקה

ורדה טלמון, גאלה סבר, אוסאמה סוידאן, שולמית אליקן

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

במאמר זה מוגש הרציונאל לשימוש בסדרות של צורות גיאומטריות כמנוף לפיתוח חשיבה אלגברית בקרב התלמידים החדשים בחטיבת הביניים. על פי הפריסה של תכנית הלימודים החדשה, הנושא הראשון הוא חוקיות כמבוא לאלגברה. במאמר ניסינו להאיר יחידת לימוד זו מבחינת דרך ההוראה, דגשים במהלכה והמלצה לפעילות נוספת לכתה.
Original languageHebrew
Pages (from-to)6-11
Number of pages6
Journalעל"ה: עלון למורי המתמטיקה
Volume41
StatePublished - Sep 2009

Cite this