TY - JOUR
T1 - "צריך לפתח אצל התלמידים מערכת חיסון להבלים"
AU - הרפז, יורם
AU - נוימן, יאיר
PY - 2013
Y1 - 2013
N2 - פרופ' יאיר נוימן מדבר על שלושה סוגים של הבנה: סימבולית-פורמלית, פרשנית ואסתטית. "צריך ללמד תלמידים חשיבה רציונלית בריאה", הוא אומר, "שידעו לאתר טיעונים, לבקר טיעונים ולהמציא טיעונים. תרבות הטמטום שמקיפה אותנו ונתמכת על ידי רוח פוסט-מודרנית של 'הכול הולך' מדאיגה אותי מאוד". (מתוך המאמר) במסגרת נושא הגיליון: "להפיל את האסימון, מה זו הבנה? למה היא חשובה? איך מסבירים אותה? מה מונע אותה? ומה צריך לעשות כדי שתלמידים יבינו?", גיליון ראשון מבין שניים.
AB - פרופ' יאיר נוימן מדבר על שלושה סוגים של הבנה: סימבולית-פורמלית, פרשנית ואסתטית. "צריך ללמד תלמידים חשיבה רציונלית בריאה", הוא אומר, "שידעו לאתר טיעונים, לבקר טיעונים ולהמציא טיעונים. תרבות הטמטום שמקיפה אותנו ונתמכת על ידי רוח פוסט-מודרנית של 'הכול הולך' מדאיגה אותי מאוד". (מתוך המאמר) במסגרת נושא הגיליון: "להפיל את האסימון, מה זו הבנה? למה היא חשובה? איך מסבירים אותה? מה מונע אותה? ומה צריך לעשות כדי שתלמידים יבינו?", גיליון ראשון מבין שניים.
UR - https://merhav.nli.org.il/primo-explore/search?vid=ULI&lang=iw_IL&query=lsr10,contains,000848083
M3 - ???researchoutput.researchoutputtypes.contributiontojournal.article???
SN - 0017-9493
VL - 88
SP - 62
EP - 66
JO - הד החינוך
JF - הד החינוך
IS - 1
ER -