Abstract
במהלך לימודיהם במוסדות להשכלה הגבוהה נאלצים צעירים ממוצא אתיופי להתמודד עם ניכור חברתי, פערים תרבותיים וסטריאוטיפים המצמצמים את סיכוייהם להשלים בהצלחה את התואר. לאור הפוטנציאל הגלום ברשתות חברתיות מקוונות ובקבוצות למידה בתוכן, מחקר זה בוחן כיצד קבוצות אלה יכולות לסייע לסטודנטים ממוצא אתיופי להתגבר על הקשיים שעימם הם מתמודדים במהלך לימודיהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
Editors | ענת כהן, גלעד רביד, מירי שינפלד |
Publisher | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה |
Pages | 44-64 |
Number of pages | 21 |
Volume | 1 |
ISBN (Print) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
State | Published - 2022 |