Abstract
במאמר זה, אנו מסכמים פרויקט מחקר ופיתוח רחב-יריעה, שנמשך שלוש שנים ועסק בשילוב יישומונים מתמטיים ברצף ההוראה. מטרתו העיקרית של המחקר הייתה לעודד שינוי משמעותי בנוגע לשילוב יישומונים מתמטיים בחינוך המתמטי, על מנת שמורים יתייחסו ליישומונים כאל משאב מרכזי ברצף ההוראה, ויעשו בהם שימוש שיטתי ומובנה לאורך זמן. שינוי זה צפוי להשפיע על דפוסי הלמידה של התלמידים שעושים שימוש ביישומונים אלו. הפרויקט כלל מחקר ופיתוח, ושילב מגוון מתודולוגיות, כולל שימוש בניתוח למידה (learning analytics) פיתוח אלגוריתמים מבוססי למידת מכונה (machine learning). אנו מדווחים על הממצאים העיקריים מן הפרויקט בהיבטים של הוראה ולמידה, ובהמשך לתובנות שעלו - מסכמים בהמלצות מעשיות לאנשי הוראת המתמטיקה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 10-27 |
Number of pages | 18 |
Journal | מספר חזק 2000 |
Volume | 32 |
State | Published - 2021 |