Abstract
מטרת המחקר המוצג במאמר לבדוק תהליכי תכנון בקרב מורים משלבי תקשוב (תקשורת ומחשוב), באמצעות דיווחיהם לגבי תהליכי תכנון, תהליכי יישום והיחסים שביניהם. מתוך הממצאים עולים שלושה דפוסי תכנון: "הזורם" - בו תוכננו קווי המתווה הכלליים והפרטים נשארו פתוחים לשינויים; "הגמיש" - בו הוכנה תכנית מפורטת אך דווח על יישום גמיש; והדפוס "המיישם" - בו ננקט תכנון מפורט ויושם בקפידה .עוד נמצא כי המורות מהדפוס "הזורם" ו"המיישם" תיארו יישום מעל או מתחת למתוכנן ואילו המורות "הגמישות" דיווחו על יישום מלא של התכניות. בדיון מוצגות השלכות תיאורטיות ויישומיות של ממצאים אלו (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 149-167 |
Number of pages | 19 |
Journal | עיונים במינהל ובארגון החינוך |
Volume | 29 |
State | Published - 2007 |