NO SEPARATION NO TRANSLATION: האם המודל הפדגוגי משפיע על תהליך רכישת השפה הערבית בקרב דוברי עברית בבית הספר הדו-לשוני?

אלון פרגמן, אורה מור-זומרפלד

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

זהו מחקר ראשון מסוגו הבוחן את השפעת המודל הפדגוגי של בתי הספר דו-לשוניים בישראל על רכישת השפה הערבית בקרב דוברי העברית.
Original languageHebrew
Title of host publicationהעברית שפה חיה
Editorsרינה בן שחר, ניצה בן ארי
Place of Publicationתל אביב
Publisherההוצאה לאור של אוניברסיטת תל-אביב
Pagesכרך ח', 239-259
Volume8
StatePublished - 2018

Publication series

Nameספרות, משמעות, תרבות
Publisherהוצאת הקיבוץ המאוחד
Volume43

Cite this