אסטרטגיות ודפוסי התמודדות של מורים עם תלמידים משולבים בחינוך הממלכתי, הממלכתי דתי והחרדי.

Translated title of the contribution: . Teachers’ coping with special education children in different sectors – secular, religious, and ultra orthodox: A comparison through literature review

ארנה בראון-לבינסון, עידית גליקו

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מן התוכן: המאמר עוסק בהתמודדות של מורים עם 
Translated title of the contribution. Teachers’ coping with special education children in different sectors – secular, religious, and ultra orthodox: A comparison through literature review
Original languageHebrew
Pages (from-to)203-227
Journalמניתוק לשילוב
StatePublished - 2016

Keywords

  • זרמים בחינוך
  • התנהגות מורים
  • קוהרנטיות
  • שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים (בחינוך)
  • התנהגות מתמודדת
  • מודלים

Fingerprint

Dive into the research topics of '. Teachers’ coping with special education children in different sectors – secular, religious, and ultra orthodox: A comparison through literature review'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this